Autoservisas Utenoje, Automobilių remontas Utenoje Važiuoklės,elektros įrangos remontas. Signalizacijų montavimas. Virinimo darbai aliuminio ir kitų metalų. Įpurškimo sistemų diagnostika. Airbag, abs. Kondicionierių pildymas 134A freonu, remontas Purkštukų ir degimo sistemų Plovimas Agip tepalai Dviašio autotraliuko muoma Ekskavatoriaus nuoma (Bobcat 743) minikrautuvas. VYNN'S - kondicionierių bakterijų ir blogo kvapo salone naikinimas Automobilių remontas Utenoje Dujinių balionų patikra Utenoje
Sequent
Blos Sistemos
Sistema Just
Multivožtuvai BRC
Aksesuarai

SEQUENT- BRC daugiataškė nuosekli įpurškimo sistema


Sistemos taikymo sritis:

   Daugiataškė nuoseklioji sistema - naujausios technologijos dujų įpurškimo srityje, skirtos kontroliuojamam dujų įpurškimui. Naujoji sistema, pagrįsta MTM BRC ilgalaikiu LPG dujų įpurškimo sistemų konstravimo patyrimu. Sistema sukurta siekiant prisitaikyti prie dabartinės ir ateities kartos automobilių technologinių reikalavimų ne tik privalomo aplinkos užterštumo standartų srityje, bet taip pat ir diagnostikos bei integracijos su originalia sistema srityje, pagal šiuolaikinių normų dėl EOBD reikalavimų. Užtikrinanti geresnę elektroninę bei ryšio integraciją (per K nuosekliqjq liniją ir CAN BUS), mechanines ir dinamines automobilio charakteristikas, pagrįsta elektriniais purkštukais (patikrintais pagal automobilių gamintojų standartus), sistema yra MTM BRC darbo rezultatas.

Sistemos sudėtis:

   BRC daugiataškė nuoseklioji įpurškimo sistema susideda iš įprastų automobilių gamybos srityje komponentų: užpildymo prietaiso, rezervuaro, vamzdelių, pasiekiantčių automobilio priekinę dalį, dujų uždarymo solenoidinio vožtuvo, GENIUS tipo reduktoriaus-garintuvo, purkštukų, guminės jungiamosios žarnelės, dujų/benzino perjungiklio, dujų slėgio ir temperatūros daviklių bei MAP daviklio; ir saugumo užtikrinimui ir patobulinimui ar naujų funkcijų įdiegimui (Europa multivožtuvas, Fly SF ECU) skirtų komponentų.

Funkcijos:

   Tai yra nuoseklaus tipo sistema, nes degalų-oro mišinio sudėties valdymas užtikrinamas originaliu benzino ECU taip pat ir važiuojant dujomis. Dujų įpurškimo sistema naudojama tik nusiųsto iš benzino ECU į purkštukus valdymo parametro, konvertavimui į ekvivalentinį dujų purkštukų parametrą. Užtikrinant EOBD suderinamumą, benzino ECU atliekama diagnostika išlieka ir važiuojant dujomis (išskyrus benzino purkštukų valdymą, kurie yra atjungti, važiuojant dujomis).

   Konvertavimas iš benzino įpurškimo laiko į dujų įpurškimo laiką, atliekamas prognoziniais algoritmais, kurie leidžia įpurkšti tikslų dujų kiekį atskirai į kiekvieną cilindrą.

   Nuoseklus sistemos veikimas užtikrina ir išsaugo strategijas, kurias naudoja automobiliu gamintojai: didelių variklio apsisukimų ribojimas (out-of-revs) ir degalų padavimo (cut-off) valdymas, važiavimo valdymas, purkštukų išjungimas (cut-off) cilindrams, kur atsiranda klaidinga kibirkštis. Fly SF ECU matuoja dujų slėgį ir temperatūrą ir priklausomai nuo nuskaitytos reikšmės pakoreguoja dujų įpurškimo laiką. Praktiškai tai leidžia įpurkšti tikslų dujų kiekį, nepriklausantį nuo nedidelių slėgio ir temperatūros svyravimų.

   Benzino įpurškimo laiko-dujų įpurškimo laiko konvertavimo diagramos yra variklio apsisukimų per minutę (rpm) ir absoliutaus slėgio įsiurbimo kolektoriuje funkcijos. Tai yra automatiškai keičiamos savaiminės adaptacijos strategija, kuri stebi abiejų sistemų susidėvėjimą. Tuo būdu mes užtikriname, kad dujų sistemos elgesys momentiškai atkartoja konkretaus automobilio, kuriame ji įrengta, elgesį.

   Nuoseklaus tipo sistemos darbiniu principu ir daviklių bei elektro-purkštukų diagnostika, kurią atlieka dujų ECU, užtikrinamas OBD suderinamumas. Jei sugenda koks nors automobilio originalus komponentas, benzino ECU galės jį reguliariai diagnozuoti, o sugedus dujų įrangos komponentui dujų ECU nedelsiant perjungs variklį darbui benzinu, apsaugodamas katalizatorių, variklį ir kitus elementus nuo bet kokio gedimo ir užtikrindamas aplinkos užteršimo lygį. Todėl automobilis visuomet galės važiuoti pagal OBD normas ir dirbti pagal OBD taisykles. Apie automatinį perjungimą į benziną vairuotojas nedelsiant informuojamas specialiu garsiniu signalu ir optiniais signalais. Automatinis perjungimas į benziną įvyksta ir baigiantis dujoms, todėl tai yra labai patogu ir saugu vartotojui, kuris gali ir toliau važiuoti be jokių rūpesčių ir nejunginėdamas perjungiklio.

   Perjungimas iš vienų degalų į kitus įvyksta nuosekliai. Degalų perjungimas išlieka nepastebimas bet kokiomis važiavimo sąlygomis, nes remiantis patentuota strategija, Fly SF ECU gali valdyti perjungimą taip, kad perjungimas vyktų vienu metu tik po vieną cilindrą.

   SEQUENT yra „atvira" sistema, kuri gali būti naudojama tiek automobiliuose, kuriems jos pritaikymą numatė BRC, tiek ir kituose automobiliuose, kur ji gali būti sumontuota patyrusių montuotojų. Ypatingas dėmesys buvo kreipiamas į tai, kad būtų gauta paankstinto dujų padavimo sistema su maksimaliais technologiniais pasiekimais, kuri tuo pačiu turėjo būti ir universali bei paprasta naudoti.

   Nuoseklusis įpurškimas SEQUENT leidžia gauti puikius rezultatus, kalbant apie aplinkos teršimą, tuo pačiu užtikrinant labai gerą automobilio valdymo lygį.

   Maitinimo galingumas yra virš 30 kW kiekvienam purkštukui, galima valdyti iki 8 purkštukų, iš viso 240 kW, atitinkančiuose 326 HP. Sistema gali būti sumontuota tiek automobiliuose su įpurškimu, tiek ir su turbininiais varikliais.

Sistemos savybės:

      Fiat Multipla 1.6i- išmetimų kiekis                  Opel Zafira 1.8i- išmetimų kiekis


Euro 3 Limits  (g/km)      Išmetimas  (g/km)


    Fiat Multipla 1.6i galingumo palyginimas           Opel Zafira 1.8i galingumo palyginimas
        

   Lengvieji degalai(benzinas)      Susikistintieji degalai(dujos)