BENZININIŲ VARIKLIŲ PURKŠTUKŲ VALYMAS

Įpurškimo vožtuvas yra tiksliausia mechaninė variklio dalis.
KURO SISTEMOS VALYMAS
Mes žinome, kad šiuolaikinis automobilio variklis yra pakankamai patikimas ir ilgai tarnaujantis įrenginys.
Tačiau amžinų variklių nėra, kaip nėra ir idealaus benzino, tepalų ir eksploatavimo sąlygų.
Jeigu apie pablogėjusį variklio darbą reikėtų rimčiau susimąstyti jau pravažiavus 100 tūkstančių kilometrų,
tai su kuro sistemos užterštumu susijusios problemos iškyla žymiai anksčiau, kažkur po 50-70 tūkstančių kilometrų kelio.
Ypač tai pasakytina apie įpurškimo sistemas. Nusipirkus ne naują automobilį, visuomet stengiamės pakeist variklio dirželius,
tepalus, filtrus, atliekame kitus smulkius darbus, nes norime, kad automobilis mums tarnautų ilgai ir kokybiškai,
tačiau po neilgo laiko tarpo automobilis vis tiek ima tarsi byrėt: prastai traukia, trūkčioja, gęsta ir t.t.
Viena iš tokių gedimų priežasčių yra kuro sistemos užsikimšimas nuosėdomis.
KUO ŽALINGOS NUOSĖDOS
Dervingos kuro nuosėdos purkštuvuose susikaupia iš esmės per pirmąsias 10 – 20 minučių po karšto variklio sustojimo,
mat tuomet jį dar veikia likutinio kuro slėgis. Veikiant aukštai temperatūrai, purkštuvuose esančio kuro lengvosios
frakcijos išgaruoja, o sunkiosios kaupiasi, suformuodamos kietas anglies darinių nuosėdas, per kurias benzinas vis sunkiau
skverbiasi link variklio, jis pradeda blogiau veikt ir vėliau įvyksta įvairiausio pobūdžio kuro sistemos ar net variklio gedimai.
Dar yra kita problema – kokso sankaupos ant įleidimo vožtuvų lėkštelių, kurios yra kur kas sudėtingesnis dalykas.
Jos susidaro skverbiantis motoriniam tepalui pro susidėvėjusius gaubtelius. Beje, labiausiai koksas kaupiasi esant tuščiai
automobilio eigai, t. y. įstrigus kamščiuose.
Dar vienas kuro sistemos priešas – suodžiai , kurie nusėda praktiškai visame jos trakte. Jų susidarymo priežastis – pernelyg
kokybiško kuro – oro mišinio degimas automobilio tuščiosios eigos, kaitinimo bei spartinimo režimų metu.
Sunkumai užvedant mašiną, neritminga automobilio eiga, kuro mišinio užsidegimo nepralaidumas, spartinimo režimo trūkumai,
padidėjusios kuro išlaidos, ir tai anaiptol ne pilnutinis negatyvios nuosėdų įtakos sąrašas. Tačiau nemaloniausia yra tai,
kad nuosėdos daugybę kartų pagreitina bendrąjį variklio susidėvėjimą.
AR VERTA VALYTI?
Oficialūs naujų užsienio šalių markių automobilių pardavėjai įtraukia į būtinų techninės apžiūros darbų sąrašą reguliarų
kuro sistemų valymą, kadangi tai yra būtina sąlyga norint išsaugoti gerą automobilio stovį ir apsaugoti aplinką nuo
išmetamų į aplinką teršalų leistinų ribų viršijimo.
Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą pastebimai keičiasi požiūris į automobilio eksploatavimo saugą, jo veiksnių į aplinką
riziką bei galimas pasekmes, todėl palaipsniui kyla reikalavimai jo savininkui: nustatomos išmetamų į aplinką teršalų
ribos, griežtėja techninės apžiūros specialistų reikalavimai, įvairėja kitokios automobilių patikros priemonės
(pvz. a/m techninio stovio patikrinimai keliuose) ir tai sąlygoja mūsų pačių didesnį atidumą savo automobiliui.
Taigi valyti ar nevalyti, tai ne klausimas – tai būtinybė.
MŪSŲ TEIKIAMA PASLAUGA
Su profesionalia įranga, medžiagomis, klientui patogiu metu, greitai ir kokybiškai, neardant automobilio kuro sistemų
atliekame su kuro sistemos užsikimšimu susijusias paslaugas, t.y. pravalome benzininių variklių inžektorių purkštuvus,
karbiuratorių, įleidimo vožtuvų lėkšteles, stūmoklinius žiedus ir t. t. Efektas pastebimas iš karto!
ATLIEKAMI DARBAI:
Objektas |
Rezultatas |
Inžektorių purkštuvai |
Kuro tiekimo nominalinių charakteristikų atkūrimas |
Įleidimo vožtuvų lėkštelės |
Cilindrų pripildymo kuro mišiniu padidinimas |
Stūmokliniai žiedai |
Žiedų išvalymas nuo kokso |
Karbiuratorių purkštukai ir emulsiniai vamzdeliai |
Kuro tiekimo nominalinių charakteristikų ir kuro mišinio atkūrimas |
Įleidimo kolektorius |
Kuro tiekimo nominalinių charakteristikų ir kuro mišinio atkūrimas |